איך בולמי טריקה יכולים להאריך את אורך חיי הדלת?

בולם טריקה לדלת

המאמר באדיבות אדר פרזול

לכאורה, אם אנחנו נסתכל על הדלתות בבית או בעסק, אנחנו יכולים לחשוב שהן יעבדו כמו שצריך בכל עת, אין לנו סיבה לחשוד שזה לא יקרה. הרי כיצד אנחנו כבר משתמשים בדלתות? פותחים, סוגרים, לא מעבר לזה.

אך כפי שאנחנו יכולים להניח, זה לא בהכרח נכון. הרי יש מצבים בהם אנחנו מפעילים לחץ על הידיות של הדלתות או שאנחנו טורקים את הדלתות חזק, וזה יכול להיות בעייתי, זה יכול לגרום לנזק במקומות שונים בדלת. על מנת שזה לא יקרה והדלת לא תישחק ונוכל להמשיך ולהשתמש בה, אנחנו צריכים למצוא דרכים כיצד להשתמש בה בצורה נכונה ובכך להאריך את אורך חיי הדלת.

אחד האמצעים שעומדים לרשותנו הם בולמי טריקה. מדובר על אמצעים מאוד אפקטיביים שיכולים לעזור לנו בשביל למנוע מצב בו הדלת נטרקת בחוזקה, בין אם זה על ידנו ובין אם זה בגלל הרוח או מכל סיבה אחרת שלא בהכרח תלויה אותם בולמים ימנעו מהדלת לקבל מכה מהמשקופים, ימנעו מהדלת להישחק עם הזמן ובמקרים מסוימים, למשל אם מדובר בדלתות זכוכית, להתנפץ מעוצמת המכה.

חשוב להסביר, בולמי טריקה הם מאוד אפקטיביים לא רק בשביל לשמור על אורך חיי הדלת אלא גם על הבטיחות שלנו ושל אנשים אחרים במבנה. למשל, אם יש לנו ילדים קטנים בבית, לא היינו רוצים שהדלת תיטרק עליהם ללא כוונה. זה יכול לגרום להם נזק פיזי וכאב רב. אותם בולמים ימנעו זאת, מאחר והם ימנעו את הטריקה.

אנחנו יכולים למצוא דוגמאות שונות של בולמי טריקה, החל מכאלה שניתן להתקין על גבי המשקופים, על גבי הדלת וכן בולמים ייחודים שניתן להתקין ברצפה עצמה. הכל שאלה כיצד בנויה הדלת והיכן אנחנו רוצים להתקין את הבולמים. חשוב להתקין אותם כבר בשלב בו אנחנו בוחרים להתקין את הדלת על מנת שכבר מהתחלה אנחנו נוכל ליהנות מאפשרות לשמור על הדלת ולהימנע מטריקה של הדלת כך או אחרת.

מן הסתם, אם יש ילדים בבית, הרי שזה הכרחי להתקין את הבולמים ביחד עם מתקנים נוספים שישמרו על בטיחותם.