איך נמנעים מעובש בבית?

טיפול בעובש

אנשים רבים נאלצים להתמודד עם עובש תמידי בדירתם אשר חוזר שוב ושוב לאחר ניקיונותיהם הרבים. על כן חשוב להבהיר נקודה חשובה, העובש נוצר מרטיבות או לחות הנגרמת מסיבה כלשהי בקירות הדירה. ישנם בתים רבים שהעובש מתחיל דווקא מחדר הרחצה, שם יש לא מעט הדים היוצרים רטיבות ולחות בקירות החדר. אט אט העובש מתפשט והופך לשכיח בכל חדרי הבית ללא יוצא מן הכלל. מעבר לפגיעה במראה האסתטי של הדירה, העובש גורם לריחות לא נעימים, תחושת מחנק תמידית ואף סכנה בריאותית של ממש. על כן במידה וגם אתם מעוניינים להתמודד נכון עם היווצרות העובש, הנה לכם כמה נקודות שיסייעו לכם בכך.

כך תצליחו להתמודד עם העובש
ראשית, חשוב להבין כי הגורם לעובש הוא רטיבות או לחות משמעותית. במידה ואתם מזהים את מקור הרטיבות או הלחות, הצעד הראשון שעליכם לעשות זה למנוע ממנו להמשיך להרטיב את קירות דירתכם. לאחר שניטרלתם את מקור הבעיה, תוכלו להתחיל לטפל בה באופן יסודי במטרה לוודא שלא תחזור יותר.הטיפול בעובש חייב להיעשות בכמה שלבים מסודרים. ראשית יש לקטול את העובש הקיים בעזרת חומרים מיוחדים אותם ניתן לרכוש בכל חנות בית. קטילה זו חייבת להיעשות באופן יסודי כי אחרת העובש ימצא את דרכו לחזור. 

עשו שימוש בחומרים מקצועיים
לאחר קטילה מלאה ויסודית ניתן לעשות שימוש בחומרים אנטי בקטריאליים אשר כל מטרתם היא לוודא שהעובש לא יחזור. מעבר לכך חשוב לדעת כי כיום יש סוגי צבעים מיוחדים בעזרתם ניתן לצבוע את קירות הדירה. סוגי צבעים אלה דוחים עובש ומונעים את התפשטותו. התמודדות נכונה תסייע לכם למנוע מהעובש להמשיך להרוס רהיטים שונים בדירתכם וליצור תחושת מחנק תמידית.

קראו על: ייבוש מבנים עם מור שיקום נזקים