איך תעצבו חדר ארונות מושלם

חדר ארונות

ידוע שכולם רוצים כיום חדר ארונות מושקע, אבל לא כולם יודעים איך לעצב אותו נכון. הכללים הבאים יעזרו לכם ולכן לעצב אותו טוב יותר, נכון יותר ובקיצור – מושלם. 

ביצוע מדידות בחדר 

עיצוב חדר ארונות מושלם מתחיל עם ביצוע המדידות. חשוב למדוד במדויק את שטח הרצפה, את גובה התקרה וגם לשים לב לאלמנטים כגון דלתות או חלונות, שישפיעו על בחירת הארונות ומיקומם. 

תכנון החלל 

לאחר השלמת המדידות, צריך לתכנן את החלל. צריכים להחליט לא רק כמה ארונות נרצה לבחור והיכן למקם אותם אלא גם מה יהיה המרחב בחדר, שיהיה פנוי על מנת לאפשר התארגנות מול הארונות או לידם. 

בחירת ארונות

בשלב בחירת הארונות כדאי לשים לב לדגשים כגון צבעים רצויים ומידות הארונות, אבל יש עוד כמה דברים קריטיים. למשל, האם תרצו ארונות הזזה רגילים, ארונות פתיחה או ארונות רחף. ארונות הזזה וארונות רחף ממקסמים את השימוש בחלל וגם נחשבים לאלגנטיים ויפים יותר. 

בחירת הלב של הארונות 

אחרי שאתם בוחרים את הסגנון החיצוני של הארונות, בטאו את צרכיכם מבחינת הלב (החלק הפנימי) של הארונות. כלומר, החליטו כמה שטח מדפים נחוץ לכם, כמה פתרונות תליה, האם תרצו יותר מגירות וכן הלאה. 

תכנון התאורה ומראות 

שני אלמנטים מאוד חשובים בכל חדר ארונות הם התאורה והמראות. במידה והחדר לא כולל חלונות גדולים, השקיעו בגופי תאורה שמקנים שטף תאורה עז. בנוסף, החליטו היכן יתאים לכם למקם מראה אחת או אפילו יותר. חלופה אחרת – בחרו מראש ארונות בעלי מראות מובנות. 

אקססוריז לעיצוב נוסף 

כעת הוסיפו אקססוריז של קלוס לעיצוב, למשל חיפוי דק, ווילונות לחלונות, שטיחים רכים או כל דבר אחר שנראה לכם יפה ועושה לכם טוב.