אי למטבח – האם זו אופנה חולפת?

אי למטבח

כנראה שמי שלא מכיר מהו אי למטבח, לא בדיוק גר על הגלקסיה שלנו בשנים האחרונות. תופעת האי במטבח נוסדה לה בשנות האלפיים ומאז, היא צוברת תאוצה רבה ומקובלת ברבים מהבתים כאן בישראל.

אי למטבח – האם זו אופנה חולפת? |

לא, זו לא אופנה חולפת להתקין אי למטבח בשנים מתקדמות אלו. זה גם לא שייך לעבר אלא חידוש מדהים שהגיע לעולם בשנים האחרונות כיוון שאי במטבח מאפשר לנו להתנהל ברווחיות יתירה במטבח.

רבים הם האנשים שהחליטו להתקין אי למטבח גם בביתם וזו ממש לא אופנה חולפת. נהפוך הוא, היא רק מתרחבת מרגע לרגע ומשתדרגת יותר ויותר. מעבר לנוחות, אי במטבח הוא דבר יפה לעין ומקום המתאים לקיים סביבו שיחות בוקר וערב.

מדוע מטבח זקוק לתכנון מדוקדק? |

מטבחים היו בעבר חללי עבודה מוסתרים, אך כיום הם חדרים בהם אנו מבלים בכמויות אדירות של זמן. לא רק שהם צריכים להציע את מתקני ההכנה והבישול המתאימים לכל דיירי הבית, אלא עליהם להיות גם כחלל מסוגנן שאנו רוצים ליהנות ממנו במשך היום.

לעתים קרובות, אזור המטבח הוא יהיה גם מקום לקיים בו שיחות ודיונים מבלי שנשים לב ואפילו האורחים שלנו ייהנו לשהות בו.. לכן, חשיבות העיצוב בו מקבלת משנה תוקף, ועיצוב המטבח חייב לעבוד בהרמוניה גם עם פינות אוכל שבו.

תכנון קדימה בעיצוב המטבח הוא המפתח אם ברצונך לעצב מטבח בהצלחה אשר יענה על כל הציפיות והדרישות שלך ממנו.

רשום את האלמנטים שאתה רוצה בעיצוב המטבח שלך |

בצע בדיקה מקיפה אצל חברת שיש ניר צבי לפני שיפוץ או הקמת מטבח חדש, כדי להבטיח ששקלת את כל מה שהמטבח החדש שלך עשוי להזדקק לו כמו:

יחידות קיר למטבח, יחידות בסיס מטבח, יחידות תצוגה מטבח מזוגגות, יחידות ארונות מטבח, אי מטבח, מקומות ישיבה באי המטבח, בר ארוחת הבוקר, תנורים, כיריים, כיור מטבח, ברזים או ברז מים רותחים, חולץ לתקרה או למטה, פינת אוכל, אזור מגורים, חימום תת – רצפתי, אחסון מזווה, חדר שירותים, פנסי גג, דלתות הזזה וכדומה.