במקום להרוס ניתן להדביק. רעיונות מקסמים לחידוש הבית

טפטים

מחפשים רעיון מוצלח לחידוש הבית? במאמר שלפניכם תוכלו להתרשם מרעיונות נפלאים שהצליחו להביא עמם בשורה של חידוש לבתים רבים בארץ ובעולם. כן, בלי לשבור קירות ובלי לחצוב או להרים בלטות ניתן לחדש את הבית. התוצאות – מהממות ומדברות בעד עצמן. אז במה בעצם מדובר?

הדבקות – טפטים ומדבקות קיר

תחום הטפטים ומדבקות הקיר התפתח בשנים האחרונות עד מאוד. וניתן כיום למצוא מגוון רחב של מוצרים שנועדו לשמש עבור עיצוב הבית. המוצרים הללו נותנים לנו כלי נהדר לשדרג את המראה, לעצב את החללים ולהשיג תוצאות נפלאות במאמץ מינימלי. כן, בלי לשבור קירות, בלי לעשות שימוש עם דליי צבע נוטפים או חומרי גלם מטריחים, מעצבים את הבית בהדבקה קלה ונקייה. ואם אתם מזלזלים בהצעה הזו, זה סימן ברור לכך שטרם הבנתם במה מדובר, לא ראיתם את הטפטים העכשוויים ואת השדרוג הנפלא שהם מביאים עמם לבתים.

טפטים במגוון דגמים

ניתן להשיג כיום טפטים במגוון עצום. מבחר רחב של דגמים מוצע בחנויות המתמחות בתחום זה. בין הטפטים המוצעים תוכלו בוודאי לאתר את הטפט המוצלח שיוכל להתאים לחיפוי הקיר אותו אתם רוצים לעצב. ואם לא מצאתם? גם אז אתם לא נפרדים מהאופציה של טפט לחיפוי הקיר. כי יש לכם אפשרות זמינה ופשוטה לבצע הזמנה של טפט בעיצוב אישי! כן, אתם יכולים להעלות קובץ או תמונה אותה אתם רוצים להדביק על הקיר. את הטפט המוכן תקבלו אליכם הביתה מוכן ומודפס באיכות גבוהה – להדבקה אצלכם בבית.

הדגשה של קירות

בכל חדר או בית יש קירות מסוימים אותם נכון להדגיש כדי להשיג את האווירה המתאימה. כיצד מדגישים קיר? באמצעות הדבקה של טפט מעוצב! הטפט המעוצב יתאים כמובן לצבעים של החדר וישלב גוונים נוספים במידת הצורך. הטפט ישלים את האווירה של החדר ויצור גימור מושלם לסגנון העיצובי של החדר. באמצעותו משיגים תוצאה מושלמת ואווירה הולמת שאותה רצינו להשרות בחדר. זה מתאים לכל חלק בבית – מטבח, סלון, פרוזדור וכמובן חדרי שינה. חדשו את הבית שלכם עם טפטים מעוצבים – זה פשוט וקל!