דלתות הדף – כי הביטחון שלכם במקום הראשון

דלתות הדף

כי הביטחון שלכם במקום הראשון

מהן דלתות הדף?

דלתות הדף עומדות בפני עומס דינמי גדול המתרחש בעקבות פיצוץ. במצב ביטחוני רעוע כפי שיש באזורים מסוימים בישראל, דלתות הדף הן אמצעי חשוב והכרחי למען הגנה אישית באזורי אש ובאזורים שיש בהם מתח ביטחוני. דלתות הדף כולכם מכירים, אלו הן אותן דלתות הכניסה למרחב המוגן בבית, אך שימו לב! רק דלתות שעברו בדיקות על פי התקנים מחמירים של פיקוד העורף הן דלתות בטיחות איכותיות שצריך לבחור.

בחירת דלת נכונה

דלתות הדף מגינות מפני לחצי הדף וגם מפני רסיסים. בין הדלתות תמצאו דגמים וגדלים שונים. המבנה של הדלת עשוי מלוח פלדה שנשען על קורות. יש דלתות קמורות או עגולות, יש דלתות במחירים שונים. החוכמה היא לבחור דלת מתאימה אחרי התייעצות עם מומחה מן התחום. אל תשחקו בחובבנות כשמדובר בביטחון האישי שלכם. בשעת אמת אתם מוכרחים להגן על עצמכם בגנה מקסימלית. דלתות הדף יעזרו לכם לשמור על חייכם בכל מצב, לכן בחרו איכות בלי לערער בדבר.

הגנה על ביתכם, הגנה על עצמכם

המצב הביטחוני בדרום לאחרונה – הזכיר לכולנו כמה הגנה היא חשובה. אל תתגרו בגורל. מגנו את הבית בהתאם לאזור שבו אתם גרים. אם אתם קרובים לאזור האש כמו שדרות, אשקלון והסביבה או יישובי הצפון שגרים במתיחות מתונה, הגנו על ביתכם באמצעי ההגנה הטובים ביותר.  לחץ שמופעל בעקבות פיצוץ יכול להיות קטלני, ורק דלתות הדף יכולות להגן על עצמכם כראוי. 

על מי מגינה הדלת?

כשבוחרים דלתות הדף צריכים להבין מדוע יש בהן צורך. האם מדובר באזור שחוטף פיצוצים שוב ושוב? על מי אמורה הדלת להגן? האם על בני המשפחה או על ציוד? אולי על חומרים מסוכנים? מי שיתכנן לכם את הדלת צריך להבין למה היא מיועדת.

לסיכום, דלתות הדף מתאימות לחדרי ממ"ד, לתעשייה, לצבא, למוסדות שונים שיש בהם ממ"דים. הקפידו לבחור איש מקצוע שיתקין לכם את הדלת ויתאים אותה אישית למבנה שלכם. אל תקלו ראש בדבר. רק מומחה בהגנה יודע לתכנן היטב את הדלת שלכם, והלוואי שיגיעו כבר ימים טובים שבהם לא תצטרכו להעמיד את הדלת שלכם במבחני בטיחות שונים.