דלתות פנים כפולות – מה שחשוב לדעת!

דלתות פנים כפולות

מהן דלתות פנים כפולות?

דלתות פנים כפולות הן דלתות שיש להן שתי כנפיים שבזכותן ניתן לפתוח את הדלת בכל כיוון. דלתות כאלה מתאימות למשטחים גדולים ולמבנים גדולים. בין הדלתות תמצאו דלתות עץ מלא, דלתות הזזה, דלתות נסתרות ודלתות בעלות תכונות של איטום נגד רעשים, מים וטמפרטורה.    

ציפוי כפול לדלת

חשוב שתבחרו ציפוי מתאים כדי שהדלת תהיה יפה ואסתטית. לדלת כפולה יש ציפוי כפול בהתאם לחומר הגלם של הדלת, על כן הקפדה על חומר גלם טוב תניב תוצאות מעולות ובחירה מצוינת. דלתות פנים כפולות ניתן להתקין ללא משקופים גלויים. אפשר גם להתקין משקוף המתאים לכיוון אחד של הדלת. למעשה, האפשרויות רבות, רק בחרו דלת מתאימה לשימוש מקסימלי.

שמירה על סטנדרט מחמיר של התקן הישראלי בייצור דלתות

כל דלת פנים כפולה יכולה להיווצר מחומר גלם שונה. כיום כשיש חדשנות רבה בטכנולוגיה, תוכלו למצוא שפע רב של דלתות פנים כפולות על פי הסטנדרטים המחמירים ביותר של התקן הישראלי. כך תרוויחו דלת איכותית לשימוש יעיל ואמין.


דלת מדוגמת לצרכים שלכם

תוכלו למצוא דגמים רבים של דלתות פנים כפולות. דלתות כאלה ממילא מעוצבות על פי גדלים מותאמים לכל חלל ומבנה. ייצור דלתות פנים יאפשר לכם התאמה מקסימלית ואישית, רק בחרו את החברה המתאימה ואת המתקין המדוגם להתקנה מושלמת ומדויקת. כיום עם ההתפתחות הטכנולוגית אתם בהחלט יכולים למצוא דיוק מושלם לכל דלת כפולה שתבחרו להתקין.

מחירים ובחירה סופית

המחירים של דלתות פנים כפולות משתנים בהתאם למותג, בהתאם לגודל, בהתאם לחומר הגלם, בהתאם לפרמטרים נוספים שתצטרכו לבחון מול מי שאתם רוכשים אצלו דלת כפולה. כדאי לשאול את כל השאלות שיש לכם לגבי הדלת שלכם, כך שהבחירה תהיה מושכלת. אל תתפתו רק למראה המרהיב של הדלת בתצוגה. כשיש לכם צורך במידה מסוימת ובהזמנת דלת ייחודית, אתם צריכים לחשוב בראש ובראשונה על הצרכים שלכם, ורק אחר כך על המראה. אם כי, גם הוא חשוב. אין סיבה לוותר על עיצוב דלת שמוצא חן בעיניכם, כל עוד חומרי הגלם הם איכותיים ונבחרים בהתאם.