דשא סינטטי לשטחים ציבוריים

דשא סינטטי פרופיקס

המאמר באדיבות דשא סינטטי פרופיקס

דשא סינטטי הפך להיות בשנים האחרונות הפתרון הטוב ביותר עבור אנשים רבים. מכיוון שזהודשא העשוי מחומרים סינטטיים, הדשא לא גדל באדמה באופן טבעי וכך אין צורך לשמרולטפח אותו כמו שנהוג לעשות מדשא טבעי ורגיל. כאשר דשא טבעי גדל מהאדמה, יש צורךלגזום אותו בכל תקופה כדי שהוא לא יתפשט לשטחים שאינם רצויים, או יצמח באופן שאינו אחיד ופחות אסתטי למראה הכללי של החצר או הגינה.

נוסףעל כך, מכיוון שדשא טבעי הינו דבר צומח יש צורך להשקות אותו כמעט בכל יום כדילשמור על השורשים שלו ולוודא כי הם מקבלים מספיק מים לגדילה איכותית. אין ספק כי דשא טבעי מצריך עבודה רבה ותמידית, ולכן דשא סינטטי יכול להוות פתרון נהדר לאלו שרוצים ליהנות מכל היתרונות של הדשא, ללא צורך בטיפוח ושימור תמידי שלו.

התקנת דשא סינטטי בשטחים ציבוריים

כיום ניתן לראות משטחי דשא גדולים גם בשטחים ציבוריים פתוחים, ולא רק בבתים פרטיים. בין המקומות הנפוצים בהם קיים דשא הוא בגני משחקים, גינות ציבוריות גדולות, מגרשי משחקים ועוד. המטרה של התקנת דשא באזורים אלו, הוא הצורך בנוחות וגם שמירה על הביטחון של ילדים שמשחקים באזורים אלו. מכיוון שהדשא הוא דבר רך ונעים, גם נפילה של ילד עליו יכולה למנוע פגיעה או פציעה וכך מצבים של אי נעימות.

מכיוון שמדובר בשטחים ציבוריים גדולים במיוחד בהם יש צורך להתקין דשא, מומלץ לבחור התקנת דשא סינטטי על פני דשא רגיל וטבעי. כך לאחר התקנה ראשונית של הדשא, ניתן לדרוך ולשחק עליו ללא חשש מפגיעה בצמיחה שלו או כדי להמתין עד שהוא יצמח לגודל הרצוי כדי שיתאים למטרה לשמה התקינו אותו בשטח זה.

התקנת דשא סינטטי בגני ילדים

גם בגני ילדים ניתן לראות שטחים גדולים המוכסים בדשא. בדיוק מאותה סיבה שהוזכרה קודם של ביטחון הילדים, כך קיימת חשיבות להתקנת דשא נעים ורך גם בגני ילדים. מומלץ להתקין דשא סינטטי לגני ילדים ולא דשא טבעי, מכיוון שכך ניתן לתחזק את הדשא בצורה טובה יותר ואם הוא התלכלך או נפגם ניתן פשוט להחליק את האזור הבלוי.