החלפת לוחות של משאבות

החלפת לוחות של משאבות

החלפה מקצועית של לוחות משאבה

צריכים להחליף את לוחות המשאבות? כדאי שתעשו זאת מול חברה מקצועית בלבד, כזאת שמחזיקה את החומרים האיכותיים הטובים ביותר. משאבות נוטות לבלאי, ללכלוך ולאבק, ולפעמים יש צורך להחליף את הלוחות או חלקים שונים במשאבה. ככלל, חשוב לתחזק את המשאבות כדי שיהיו יעילות ולהתקין אותן במדויק כדי למנוע תקלות עתידיות שאפשר למנוע אותן.

נחיצות משאבת לחץ מים עבור הדיירים

משאבות מים מגבירות לחץ, ולכן חשוב שהן יתפקדו כנדרש. בלי משאבה פועלת לא יהיה לכם לחץ של מים בברזים ולא תוכלו להתקלח או לשתות. הבעייתיות העיקרית של לחץ מים נמוך נמצאת בקומות העליונות של הבניין. בבניינים חדשים כבר יש חובת התקנה של משאבות לחץ מים, אבל בבניינים הישנים לא תמצאו משאבות בלי התקנה יזומה של הדיירים. ניתן להרכיב משאבות בחלק מהקומות שדרוש להם זרם מים חזק, אבל חשוב שיותקנו בכל מצב כדי למנוע מצב של זרימת מים חלשה בקומות מסוימות או בדירות מסוימות.

חשיבות איכות המשאבה

החלפת לוחות של משאבות צריכה להיעשות על ידיהם של אנשי מקצוע בלבד. כיוון שמדובר בתפקוד חשוב אתם צריכים להבין את חשיבות האיכות של המשאבה ושל לוחותיה, לכן כשנדרשת לכם החלפה של לוחות  או של כל חלק אחר שקשור למשאבה פנו לאיש מומחה שיבצע עבורכם את ההחלפה ואל תסתפקו באלטרנטיבות זולות. חברה מקצועית שומרת על התקנים המחמירים על פי מכון התקנים הישראלי, לכן ניתן לסמוך על חומריה האיכותיים.

חדר משאבות – תנאים

חדר משאבות ימוקם לרוב על גג הבניין בחדר שמגן על המשאבה מפני נזקי מזג האוויר – הגשם והשמש שמהווים סכנה עבור כל משאבה מותקנת. מסיבה זאת צריך להקים את חדר המשאבות בחדר שאינו חשוף לכיפת השמיים.

איך למצוא חברה מקצועית?

כמו בכל תחום יש אנשי מקצוע מגוונים, אבל בהם יש גם שרלטנים שצריך להיזהר מהם. בחרו חברה אמינה, מנוסה, ותיקה, שמעסיקה אנשים מומחים בלבד. החלפת לוחות של משאבה דורשת מיומנת בדיוק כמו התקנת המשאבה שדורשת אמינות ודייקנות רבה.