חימום תת רצפתי חשמלי

חימום תת רצפתי חשמלי

מהו חימום תת רצפתי חשמלי וכיצד הוא יכול לקדם את המבנה שלכם? בשנות הבצורת הידועות בסביבות 2007-2010, שורות אלה לא היו מובנות כמעט לאף ישראלי, שסבל מחום עז גם בחודשי חורף מובהקים. ברם כיום, ולמעשה מאז 2015 לערך, החורף הישראלי חזר להיות קפוא מתמיד, עם מעטה ברד לבן שמכסה את אזורי השרון והמרכז, ושלג בירושלים ובצפון הארץ. ברור שחורף בעוצמה כזו הוא חורף אירופי לכל דבר, ולכך יש להיערך כמו באירופה, עם פתרונות חימום תת רצפתי. מה הם עושים? בדיוק מה שתנור הספירלה שלכם עושה, רק מתחת לאדמה. בכך, אין דאגה שהרצפה שלכם תהיה קרה בעת שהטמפרטורות יצנחו.

ההבדל בין תנור לפתרון חימום תת רצפתי – המידע שכדאי להכיר

בעוד תנור, כמו כל מוצר חשמלי אחר, הוא תשתית ברת התיישנות, עם או בלי תעודת אחריות בתוקף, פתרון חימום תת רצפתי חשמלי מגן עליכם מפני כשלי בלאי. הוא עצמו אולי יתבלה ביום מן הימים אבל זה יארך זמן רב מאד המתבטא בשנים לא מעטות. הרבה לפני שזה יקרה, חברת התקנת הפתרון התת רצפתי תעדכן אתכם לכשיצא דגם חדש. ההמלצה היא כמובן לשדרג. הבנייה מחדש של הרצפה היא חד פעמית. ברגע שתשתית החימום התת רצפתי כבר הונחה, השדרוג הוא רק ברמת החומרה, כלומר המכשירים ששולטים על חימום הצינורות התת רצפתיים. בנוסף, תוקף האחריות הרבה יותר ארוך מאשר ברכישת תנור רגיל.

הסדרת הפתרון התת רצפתי החשמלי

פתרון חימום תת רצפתי חשמלי מוסדר על ידי חברת שיפוצים מוסמכת לתחום זה, בה מועסקים חשמלאים בעלי הכשרה מיוחדת להתקנת תשתית חימום שכזו, לצד עובד שיפוץ מן המניין. בעוד האחרונים ידאגו לפתיחת הרצפה והגעה למצע החול או הסומסום שיש לכם מתחתיה, הראשונים יטמיעו את תשתיות החשמל הרלוונטיות ויחברו אותן לרשת החשמל שלכם. לאחר שהעובדים יסיימו לסגור מחדש את המרצפות, יותקנו בקירות הגלויים של הבית מכשירי בקרה להפעלת המערכת והיא תיבדק לפני גמר העבודה. לאחר מכן תיערך הדרכה בה יעדכנו אתכם על הפונקציות השונות של המערכת.

חששות וכשלים – אין ממה לדאוג

המערכת מעוגנת בכל תקני הבטיחות:

  • מפסקי בטחון נגד חימום יתר.
  • מערכת בטיחות למניעת התחשמלות.
  • הארקה.
  • המערכת מוסמכת תקנים מערביים מחמירים ביותר, לרבות בדיקות העמסה.
  • זמני השפעת המערכת לאחר שינוי הטמפרטורה, כיבוי והדלקה – מידיים.
  • המערכת משמשת ישראלים רבים מכל קצוות הקשת החברתית.

בואו לשדרג את הבית או המבנה המסחרי עם פתרון חימום תת רצפתי חשמלי מן המעלה הראשונה, שיאפשר לכם לחוש בטוחים גם כשהחורף בשיאו ומשטחי הריצוף קפואים. עם פתרון חימום תת רצפתי חשמלי הבית או המבנה המסחרי נעשים בטוחים, נוחים ואיכותיים במיוחד, גם כאשר מזג האוויר צונח בטמפרטורות. בואו לחוות מקרות את חוויית החימום התת רצפתי ולהגשים אותה הלכה למעשה במבנים שלכם!