חלונות נגד ירי

חלונות נגד ירי

החיים שלנו מלווים בסכנות שונות ומשונות. כולנו חוששים ומחפשים את הדרך להבטיח את שלומנו ולמנוע נזקים ואסונות. אחת הדרכים היא להתקין חלונות נגד ירי. אלו חלונות מיוחדים אשר נועדו להבטיח כי במידה ויתרחש ירי מכוון מול החלון, הוא לא יתנפץ והשוהים בתוך המבנה לא ייפגעו כתוצאה מהירי.

האם החלונות אכן בטוחים?

כדי להיות בטוחים שהחלונות אשר הנכם מתקינים יועילו לכם חשוב לברר היטב לפני שלב ההתקנה. שכן יש חלונות ברמות מיגון שונות. במידה וקיים סיכון רב כי יתבצע ירי, חשוב להתקין חלונות מוגנים ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן יש לציין כי יש בתחום זה תקנים הקובעים את רמת המיגון ואת ההתאמה של החלונות למטרות שונות.

אצל מי להזמין?

אם הנכם מעוניינים להזמין התקנת חלונות נגד ירי חשוב כי תאתרו חברה מקצועית אשר תחום המומחיות שלה הוא מיגון. כמו כן עליכם לברר מספר נקודות נוספות באשר לחברה הנבחרת:

  • מקצועיות – חובה להיות בטוחים כי החברה הנבחרת הינה חברה מקצועית. כלומר, חברה אשר יש לה מומחיות רבה בתחום המיגון, והעובדים בה יודעים היטב כיצד לעשות את העבודה.
  • איכות המוצרים – בתחום המיגון יש רמות שונות. חשוב לוודא כי החברה מספקת עבודה איכותית ומציעה לכם מענה הולם שאכן יוכיח את עצמו בשטח. אמנם כולנו מקווים כי החלון לא יעמוד במבחן המציאות, אבל בכל זאת אתם צריכים להיות בטוחים כי הותקנו עבורכם חלונות איכותיים ביותר.
  • עמידה בתקנים – בכל מה שקשור לבטיחות חובה להתייחס לנושא התקנים. תקן מגדיר את חוזקו של החלון ואת רמת העמידות שלו מול ירי. וודאו כי אתם פונים אל חברה אשר מוצריה עומדים בתקנים וגם שיטות העבודה עונות על הקריטריונים.
  • שירות ואדיבות – חשוב להתנהל מול חברה שירותית ואדיבה. כך שכאשר העובדים מגיעים אליכם אתם רגועים ושלווים. שכן הם עובדים ברוח טובה ובאווירה נעימה. ועושים הכול כדי להשביע את רצונכם.
  • מחירים – תחום המיגון הוא תחום שמייקר משמעותית את המוצרים. אי אפשר להשוות מחיר של חלון רגיל לחלון מוגן. אם כי כדאי להשוות מחירים ולאתר חברה מומלצת שמחיריה סבירים.