חליפת מיגון מעץ למעלית – הרמה הגבוהה ביותר לבטיחות

חליפת מיגון מעץ למעלית

התקנת מיגון למעלית שלכם הוא מוצר חשוב והכרחי בעיקר בעידן שבו כבר כמעט ולא מטפסים במדרגות לאף מקום ברגע שישנה מעלית בבניין, והמדרגות הופכות להיות מסלול חירום בלבד. גם אם מדובר בבניין מגורים וגם אם מדובר בבניין משרדים. למעלית שלכם יש תפקיד מהותי וחשוב והיא למעשה הגורם הכי פעיל בבניין. חליפת מיגון מעץ למעלית היא למעשה סט הגנה חדשני ואיכותי למעלית המבטיח את הגנה מרבית, ושמירה על שלמות. איך התהליך הזה מתבצע? מיד תדעו.

חליפת מיגון מעץ למעלית – נעים להכיר

כפי שצוין מעלה, המעלית היא הגורם הכי פעיל בבניין המגורים או בניין המשרדים, ועל כן היא נדרשת בתחזוקה גבוהה במיוחד ובמקצועות ללא דופי. חליפת מיגון מעץ למעלית היא חליפת מיגון המבוססת על עץ דחוס. העץ אינו רגיש למים ועל כן כאשר ישנם נוזלים הנשפכים במעלית הם אינם משפיעים על תפקודה כלל. בנוסף לכך, חליפת ההגנה למעלית מעניקה הגנה מלאה בין קירות המעלית ואף מגיעה עם יכולת עיצוב של עץ מהודר, או אפשרויות לעיבוד שבבי מה שיוצר גם מראה מודרני עם קו נקי.

כאשר מדובר במיגון עבור מעליות המשמשות ספקים, המיגון יהיה עשוי משעם שמשמש כשכבה חזקה מאד שעוטפת את כל המעלית פרט ללוחות הכפתורים כמובן.

חליפת הגנה למעלית מותאמת באופן אינדיבידואלי לסוג המעלית, הגודל שלה, מטרתה ומיקומה. חברת דקו שילד היא חברה בעלת וותק של מעל עשר שנים בתחום מיגון המעליות לא מתפשרת באיכות המוצר, ותוך כך מספקת חליפות הגנה למעלית מחומרים איכותיים הנבחרים בקפידה, וברמת הגימור הגבוהה ביותר המעניקה הגנה יעילה ואף מראה עיצובי למעלית המאריך את אורח חיי המעלית ומעניק חוויה נעימה ובטוחה למשתמשים בה.

בדקו שילד אנו משווקים מיגון עבור מעליות מכל סוג לכל קבוצת נוסעים מנוסעים ועד לספקים. חליפה למעלית מעץ או חליפה מבד, חליפה משעם לספקים ועוד סוגים. החליפות הינן בעלות עיצוב ייחודי להטמעת מראה קלאסי ובהגנה מירבית לבטיחות המשתמשים.

המוצרים של דקו-שילד הם מוצרים חדשניים המעניקים לתא המעלית שלכם הגנה אמיתית ואפקטיבית מהטובות בשוק, ולא רק למראית העין ובמערכות המצוידות בכל המרכיבים, גם הקטנים ביותר, שבזכותם תא המעלית לא רק מוגן לחלוטין, אלא נשמר לזמן לאיכות חיים ארוכה יותר.

בשנת 2008 פיתחנו והמצאנו בדיוק רב את שיטת המוטות הטלסקופיים הפריקים בעלי המנגנון האוטומטי להתאמת עוצמת ההידוק לקירות המעלית לשם חיזוק ההגנה. במהלך השנים המשכנו לפתח באדיקות ולהמציא סוגים שונים של מערכות הגנה מתקדמות למעליות על מנת לספק מענה לצרכים העדכניים של צוותים טכניים ומנהלי בניינים.