חשיבות מנגנון הפעמון בניאגרה

אחד החלקים החשובים בניאגרה הוא אטם הפעמון. מה זה אטם הפעמון בניאגרה וכיצד הוא משפיע על נזילות, כמה הוא עולה ולמי יש לפנות במקרה שאמרו לכם שהבעיה בניאגרה שיושבת לכם בשירותים היא באטם הפעמון. כל זה ועוד… בכתבה שלפניכם

חשיבות מנגנון הפעמון בניאגרה |

תיקון מנגנון פעמון מטיל בחובו חשיבות גבוהה, המנגנון הנו כמין גומי שחור שנמצא בתוך הניאגרה בשירותים והוא סוגר היטב את המים כדי שלא יחזרו לצינור הביוב אלא יישארו בניאגרה עד שנחליט להוריד את המים.

אחרי הורדת המים על ידי לחיצה על מקל ההדחה בניאגרה, מנגנון הפעמון ניתק מרצפת אגן הניאגרה וכך נוצר מעין חור שדרכו יורדים המים אל תוך השירותים.

אחרי שתעזבו את ידית ההדחה בניאגרה, מנגנון הפעמון, כלומר העיגול הגומי הנקרא כך ירד חזרה אך אגן הניאגרה וכך יחסום את המים שבתוכו מלרדת ובינתיים בזמן הזה הניאגרה תתמלא מחדש.

למה חשוב להכיר את מנגנון הפעמון? |

מנגנון זה חשוב להכיר אותו מכיוון שהוא אחד החלקים המשמעותיים ביותר בניאגרה. הוא זה שגורם לניאגרה להישאר עם מים ולא לברוח אל תוך השירותים. גם כשישנה נזילה מצידי הניאגרה וגם אם המים שיורדים לאסלה לא מפסיקים, הרי שמנגנון הפעמון שלכם מקולקל.

יכול להיות שתצטרכו רק להחליף אותו בעלות של כמה שקלים (אם אתם בעצמכם תרתמו לבעיה) או 250 – 350 ₪ תשלום לאינסטלטור והבעיה תתוקן.

כיצד מחליפים לבד את מנגנון הפעמון בניאגרה |

יש לפתוח את המכסה שעל הניאגרה (יוצא בהרמה קלה ללא בעיה) לאחר מכן להכניס את היד ולתפוס את כל הפלסטיק הארוך שבמרכז הניאגרה. לסובב חצי סיבוב ימינה ולהרים למעלה אחרי שהמוט שתפסתם ישתחרר. מתחת למוט תראו מיד עיגול שחור מגומי, זה הפעמון.

כל כמה זמן יש להחליף את מנגנון הפעמון? |

בגדול זה יהיה תלוי בתדירות השימוש בשירותים אם כי פעם בשנה, להחליף חלק קטן שיחסוך מכם בעיות זה תמיד טוב מה גם שהמחיר שלו זול והוא נמכר בכל טמבור או חנות כלי בית. יחד עם זאת https://www.kbfix.co.il/ ממליצה לכם להתייעץ עם אינסטלטור שכנראה מבין דבר או שנים בדברים כאלה.