יזמות נדל"ן – 5 טיפים ליזם המתחיל

זו באמת תקופה מרגשת להפוך ליזם נדל"ן. כמעט כל השווקים המקומיים הם פעילים ורווחיים מאוד. כמו כן, מעולם לא היו כ"כ הרבה דרכים להתחיל.
בקרו באתר של נדל"ן גרופ והתרשמו ממבחר פרוייקטים:
http://nadlangroup-il.com/

טיפ מספר 1. בחנו את השוק הרחב. האם העניין והמיומנות שלך מוגדרים הכי מתאימים לנדל"ן מסחרי או למגורים? בדרך כלל, יזמים חדשים מתחילים במגורים מכיוון שהוא פחות מורכב ממסחרי, כמו כן לרוב האנשים יש ניסיון אישי מקניית בית משלהם. ובכל זאת, ישנן קטגוריות רבות בתחום הנדל"ן למגורים שצריך ללמוד בהרחבה.

טיפ מספר 2. עם השקעה פעילה, אתה עדיין צריך ללמוד ולהחליט בין כמה אסטרטגיות השקעה. אתה יכול להיות בעל בית. אז אתה צריך להבין את האפשרויות שלך בין בתים צמודי קרקע, דופלקסים, וכו'. כל דבר פחות מחמש יחידות נחשב קטן עדיין. האם אתה רוצה נכס מוכן או לשיבוח? אם נכס מוכן, אתה מתכוון לנהל אותו ולתחזק אותו באופן אישי? או שאתה מתכוון להעסיק מנהל נכסים? אם מדובר בנכס לשיבוח, אתה מתכוון לבצע את העבודה בעצמך? ניהול קבלני משנה? שכירת קבלן כללי? לאחר השלמת ההשבחה, האם זה יהפוך לשכירות או למכירה?

טיפ מספר 3. פיתוח התוכנית העסקית שלך. נכון לעכשיו, צריך להיות ברור שאתה צריך תוכנית לפני שאתה קופץ ליזמות נדל"ן. למען האמת, כדאי שתתכנן החלטה באיזה פלח של השקעות נדל"ן תתחיל. צור רשימה של נקודות החוזק והחולשה שלך. זה כולל את הידע הנוכחי שלך בהשקעות בנדל"ן, הרגלי העבודה שלך, וכישוריך. זה קל משאתה חושב, כל עוד אתה ישר עם עצמך. אתה רוצה תוכנית המנצלת את נקודות החוזק שלך ומחזקת את חולשותיך או לפחות ממזערת את החשיפה שלך אליהם.

טיפ מספר 4. להבין את השוק המקומי. מיהם השוכרים או הקונים בהם אתה מתמקד? האם מרבית האוכלוסייה המקומית יכולה להרשות לעצמה את מה שאתה מתכנן לגבות עבור שכר דירה או מכירה? האם בית הספר הקרוב מושך את סיכויי היעד שלך? שירותים בשכונה? איך נראית מצב התעסוקה המקומית? האם זה מיקום אסטרטגי לפרסם משרדים להשכרה? האם הנכס חשוף לנזקי מזג אוויר מיוחדים? למדו כמה שיותר על האיזור.