יתרונות בארונות הזזה לעומת דלת רגילה

בשוק הרהיטים קיימים שני סוגים עיקריים של ארונות אחסון. יש את הארונות הרגילים, בעלי המראה הישן והמוכר, ארונות שרואים בכל מקום. לעומתם, יש את הארונות עם דלתות ההזזה, שהם בעלי מראה חדשני ועכשווי. נשאלת השאלה – מה רע בארונות עם העיצוב הרגיל והמוכר? למה להעדיף את ארונות ההזזה על פניהם? התשובה לכך פשוטה מאוד והיא, נוחות. במאמר הבא נפרט מספר יתרונות של ארונות בעלי דלתות הזזה לעומת ארונות עם דלתות צירים רגילות.

חדר שינה קטן? – ארון הזזה הוא הפתרון המושלם

היתרון העיקרי של ארונות ההזזה הוא החיסכון במקום. בארונות הרגילים נפתחות הדלתות כלפי חוץ בצורה שחוסמת לעיתים את הגישה לרהיטים אחרים ואף גורמת לחדר להיראות צפוף יותר. לעומת זאת, הדלתות בארונות ההזזה, נעות על גבי מסילות ואין צורך לפתוח אותן בכדי להוציא פריטים מהארון.

שקט ונוח לשימוש

כמעט כל האנשים בעולם מכירים את קולות החריקה של צירים חלודים. ארון הזזה הוא בדיוק הפתרון שקיים על מנת למנוע את הקולות האלה. ארונות הזזה מתאימים כמעט לכל החדרים ובמיוחד לחדרי שינה. לעיתים יש צורך להוציא פריט כלשהו מהארון כאשר יש אנשים שישנים בחדר, ואין כל רצון לגרום להם להתעורר מקולות החריקה של צירי הארון. ארון הזזה הוא שקט מאוד והדלתות שלו מחליקות על המסילות מבלי לעורר רעש כלשהוא שעלול להעיר את הישנים.

מראה אלגנטי ומרשים

ארונות ההזזה הם גם בעלי מראה שונה מאשר ארונות רגילים. גם אם החלוקה הפנימית אינה שונה בצורה משמעותית, הרי שהצורה החיצונית הינה מרשימה בהרבה וזה נראה הרבה יותר טוב ואלגנטי. עם זאת, חשוב לזכור כי כאשר משתמשים בארונות הזזה, יש לעשות זאת בזהירות מכיוון שהדלתות עלולות לצאת מהמסילות אם מזיזים אותן בצורה אגרסיבית.

ארון הזזה איכותי – מיוצר מעץ מלא

ברכישת ארון הזזה מעץ, חשוב לברר האם הוא עשוי מעץ מלא ואיכותי על מנת שיחזיק מעמד כמה שיותר זמן. עם זאת, כן כדאי לבחור ארון שהוא בעל מסילות אלומיניום שהן יותר חזקות ועמידות ממסילות עץ.מחפשים ארונות הבזמנה אישית? בקרו באתרינו Roomix.