למה אוטמים גגות בקיץ?

שיקום קירות

אטימת הגג נועדה למנוע חדירת נוזלים. אמנם כולנו יודעים לדקלם כי החורף זו עונה גשומה, ואילו בקיץ הישראלי אין כלל גשמים. אבל למרות זאת ההמלצה היא לבצע אטימת גג בקיץ. ויש לכך הסבר. אז מהי הסיבה לכך שמבצעים אטימת גגות בקיץ?

מספר סיבות לדבר:

  1. כולנו מודעים לכך שיש תנודות במחירים של השירותים השונים. מה שאומר שבתחום האיטום בהגיע החורף, המחירים עלולים לנסוק מעלה. זה הביקוש הרב לקבלת שירות, וכן העבודה בתנאי שטח פחות נוחים. כך שמי שממתין לבוא החורף ורק אז הוא מבצע איטום גג ישלם על העבודה מחיר יקר יותר.
  2. כאשר אדם מזמין שירות הוא מעוניין לקבל אותו במועד שנוח לו. בעונות הפנויות ניתן למצוא תאריכים נוחים ולהזמין שירות. ואילו בעונות עמוסות יותר יהיה על הלקוח להתפשר על מועד קבלת השירות.
  3. כאשר המבנה עודו יבש ניתן לבצע את האיטום באופן מושלם. לאחר שכבר ירדו גשמים והמבנה צבר רטיבות – כבר יש נזקים בשטח ויהיה צורך להתמודד מלבד לעבודת האיטום גם עם ייבוש ותיקון הנזקים שכבר התרחשו.

הכן ביתך – לא רק קלישאה

כולנו מכירים את הביטוי הכן ביתך לחורף. אם חשבנו שזו רק קלישאה שאין בה ממש, הגיע הזמן להפנים שאכן כך הם פני הדברים. מוטב להכין היטב את הבית מראש ולמנוע נזקים של רטיבות. כיוון שכאשר יורדים גשמים המים מחלחלים פנימה אל תוך המבנה – ואז יהיה צורך לבצע ייבוש מלא כדי למנוע נזקים בגין המים. כאשר מים כבר פגעו בקירות המבנה יהיה צורך לייבש ולשקם את המבנה. פעמים די בשכבת צבע חדשה, ובמקרים רבים נוצר צורך לחדש גם שכבות עמוקות יותר.

לבצע את הפעולה במועד

כדי למנוע את כל שרשרת הנזקים הזו, בשביל להימנע מעסק ביש זה ולאפשר לעצמכם להיות רגועים גם כאשר החורף קרב ובא – דאגו לבצע פעולות בזמן. איטום הבניין הוא פעולה נחוצה ובעלת חשיבות רבה. פנו עוד בקיץ אל חברה מקצועית בשם במרומיו עבודות גובה המבצעת שירותי איטום מבנים ושיקום קירות. כך תוכלו לייחל לגשמים בלב קל וללא חששות.