מה החומר העמיד ביותר לריהוט גן?

ריהוט גן

כשקונים רהיטי גן יש להביא בחשבון את העובדה שהם יהיו חשופים לשמש, ללחות, לקור ולפעמים גם לגשם ולכן כדאי לבחון כמה אפשרויות. ההמלצה היא לבחור את החומר העמיד ביותר שהוא אלומיניום שנותן מענה לכל צורך.

רכישת רהיטי גינה 

כשרוכשים מערכת ריהוט לגינה, צריך להחליט מראש מהו הגודל הנחוץ לכל גינה, כמה מקומות ישיבה ושהשטח שינוצל לטובת הריהוט יהיה פרופורציונלי לגודלה של הגינה, כך שהוא לא יתפוס את מלוא מרחב הגינה וישאיר את יופייה של הגינה הן בשטח בו קיים הריהוט והן בשטח בלעדיו.

חשוב שבסיס הריהוט יהיה מאלומיניום שהוא חומר חזק ויציב מאד, הוא מסוגל להחזיק לאורך שנים רבות והוא לא מתבלה ולא נשחק.

חומר הריפוד יכול להיות מסאטן סינטטי או מבד בגוונים המתאימים ביותר, לשילוב אידאלי בין נראותו ועיצובו של הבית לבין הגינה.

קיימים באופציה זו רהיטי גינה יפהפיים ומרהיבים הכוללים ספה ארוכה, כורסאות בודדות, שולחן נמוך או לחלופין שולחן אוכל וכמה כיסאות תואמים.

טיפול ברהיטי האלומיניום 

אף על פי שמדובר בחומר שהוא בטיב מעולה מומלץ להגן עליו בשתי קטגוריות:

  • ליצור הצללה מעל מערכת הריהוט, באמצעות בד רשת, פרגולה או גזיבו גדול כך שרוב השטח מעל הריהוט גן יהיה מכוסה ברשת הצללה וכך יהיה הרבה יותר נעים לשבת בגינה, ללא השמש היוקדת מעל הראש. מעבר לכך, ההצללה גם שומרת על פריטי הריהוט וכך הם יישמרו לאורך זמן.
  • בימי החורף, כדאי לאחסן אותם במחסן גינה כדי שלא יתמלאו שוב ושוב במי גשמים וגם כדי שלא יעופו ברוחות החזקות. אם אין מקום במחסן, אפשר לכסות אותם בבד ברזנט עבה, לקשור אותם באופן מהודק וכך הם יהיו מוגנים.