מה חשוב לבדוק לפני שפונים לסטודיו לעיצוב פנים

בתים מעוצבים

קיימות כמה נקודות אקוטיות שכדאי לבדוק לפני שמזמינים עבודות מסטודיו לעיצוב פנים. זאת לאור החשיבות הרבה של הזמנת עיצוב, שתואם את טעמם של הלקוחות כיוון שהם אמורים לגור בבית וליהנות מכל דקה שהם נמצאים בו.

בדיקת נתונים לגבי סטודיו לעיצוב פנים 

  • כדאי לקבל מידע על הניסיון המקצועי של מעצבי הפנים, כמה שנים הם עוסקים בתחום זה ובאילו סגנונות עיצוביים הם מעצבים בתים. אם לדוגמה הלקוחות מעדיפים סגנון וינטג', חשוב שמעצבי הפנים יהיו מנוסים בנושא ספציפי זה.
  • חשוב לראות פיזית או באמצעות סרטונים ותמונות את הבתים מעוצבים שהסטודיו ביצע, כדי לראות אם הלקוחות מתחברים לאחד מהקווים העיצוביים.
  • מוודאים שמעצבי הפנים מכינים את כל התוכניות המדויקות עבור אנשי המקצוע כמו קבלן השיפוצים, האינסטלטור, החשמלאי, איש המזגנים וכו'. יש לשוחח איתם כדי לבדוק אם הם מעניקים מעטפת מלאה של עיצוב בכל בית, הדבר כולל הנחיות לבעלי מקצוע כדי שיבצעו את המשימות השונות באופן מדויק על פי התוכניות. עובדי הסטודיו גם מבצעים בקרה של העבודה בפועל ובהתאם לכך מאשרים את ביצוע התשלומים על פי לוח הזמנים שנקבע מראש. 
  • הלקוחות מתקצבים מראש את העלויות של השיפוץ ושל הלבשת הבית. המעצבים אמורים לעשות כל שניתן כדי לעמוד במסגרת זו ולכן הם מציעים לבצע את רכישת חומרי הגלם וביצוע העבודות השונות באמצעות אנשי הקשר שלהם, שמבצעים עבורם עבודות שונות כך שאפשר לסמוך על העבודה המנוסה שלהם, על חומרי גלם איכותיים שעומדים בתקן הישראלי וכל זאת תוך קבלת מחירים טובים, כדי לא ליצור חריגה מהתקציב.
  • שיתוף הפעולה והכימיה עם מעצבי הפנים בסטודיו הוא חשוב ביותר ולכן יש לשקול זאת בהחלטה.