מה חשוב לדעת על זכוכית אנטי סאן?

זכוכית אנטי סאן

בחיים אנחנו נדרשים לקבל לא מעט החלטות ולבחור בין כמה אפשרויות, כאשר למרבה הצער בחירה באפשרות אחת בדרך כלל מבטלת את האפשרות השנייה. אז מה עושים אם אנחנו רוצים גם ליהנות מהנוף במשרד וגם למנוע התחממות של החלל? איך מבטיחים הגנה על הציוד המשרדי היקר שלנו ואיך ניתן לחסוך בהוצאות החשמל הגבוהות כל כך? התשובה לכל השאלות הללו היא אחת: זכוכית אנטי סאן.

אור חזק- למה זה מסוכן?

כולנו מכירים את התחושה של האור המסנוור שחודר פנימה דרך השמש. הצרה היא שלא מדובר רק באור מסנוור אלא גם בקרינה חזקה שעלולה לסכן את הבריאות שלנו. זכוכית אנטי סאן מצוידת בשכבת הגנה שמונעת את הכניסה של קרינת השמש כמעט לחלוטין וגם מסננת את החום.

נוף או צל? או גם וגם

משרדים רבים ממוקמים בנקודות יפיפיות עם נוף עוצר נשימה. בתי מלון מציעים חלונות פנורמיים לנופים קסומים ובתים רבים נבנו מתוך חשיבה על הנוף מסביב ועל האפשרות לצפות בו מתוך חלונות ענק. מה עושים עם השמש הישראלית שכל כך מחממת? כיצד נוכל גם ליהנות מהנוף המרהיב וגם לייצר תחושה נעימה בחלל ולוותר על החום המעיק שחודר פנימה? זכוכית אנטי סאן עם שכבת ההגנה העוצמתית מסייעת להורדת הטמפרטורה בחדר. המשמעות היא שאפשר ליהנות מהנוף המרהיב וגם ליצור אווירה נעימה וממוזגת בתוך החלל.

בבתים ובמשרדים רבים ישנו ציוד רגיש שעלול להינזק מקרינת השמש. זכוכית אנטי סאן נועדה בדיוק בשביל זה. הפחתת הקרינה כמעט לחלוטין והורדת הטמפרטורה בחדר מסייעים להגנה ולשמירה על הציוד היקר שלכם ומשום כך זוהי השקעה לטווח רחוק.

איך נקטין את הוצאות החשמל בבית ובעסק

בהיבט אחר, שכבת ההגנה על חלונות הבית או העסק מהווה חיסכון משמעותי באנרגיה ובחשמל ולכן היא תורמת לא רק לצמצום ההוצאות שלנו אלא גם לצמצום ההתחממות הגלובלית, מטרה נעלה לא פחות.

מבלי לפגוע בעיצוב

למי שמעוניין לשמור על עיצוב החלל או אפילו לשפר אותו נסביר שציפוי אנטי סאן מגיע במנעד רחב של גוונים כך שתוכלו לבחור בדיוק את הוון שיתאים לכם ולעסק. את התקנת הציפוי חשוב לבצע בצורה מקצועית על ידי חברה שעושה שימוש בחומרים איכותיים שעומדים בתקנים המחמירים ביותר כדי להביא לתוצאות הרצויות ולשמור על הציפוי לאורך שנים.