מה מיוחד בשיש קיסר?

אבן קיסר

עיצוב מטבחים הוא תחום רחב ומרתק. אנשים שאוהבים לשהות במטבח בכל יום, לא יוותרו על עיצוב המטבח הפרטי שלהם לפרטי פרטים – במיוחד כדי להשיג מטבח פרקטי ונוח לעבודה. כדי לעצב את המטבח באופן פונקציונלי ומיוחד יש לחשוב על מספר אלמנטים מהותיים, ביניהם גם בחירת חיפוי שיש למטבח שישלים את הקו העיצובי בחלל.

סוגי השיש הם רבים ומגוונים, אך אין ספק כי הבחירה המועדפת ביותר על קהל הצרכנים הוא שיש קיסר שיוצב במטבח. אז מה כל כך מיוחד בשיש קיסר שכולם רוצים רק אותו? כל הפרטים במאמר הבא.

מהו שיש קיסר?

שיש קיסר הינו משטח שיש העשוי משילוב של חומרים שונים כמו פולימרים, דבקים וקוורץ. הקוורץ הינה אבן טבעית חזקה ועמידה במיוחד, ולכן היא מהווה את משטח השיש האידיאלי ביותר למטבחים פרטים. בנוסף לעמידות של שיש העשוי מקוורץ, ניתן לעצב את משטחי השיש בהתאמה אישית ובקשת רחבה של גוונים וטקסטורות.

הודות לכך ניתן להתאים את צבע ומרקם משטח השיש על פי עיצובו הכולל של המטבח, ואף לבחור האם השיש יהיה במראה מבריק או מט.

מדוע כולם רוצים שיש קיסר במטבח?

נוסף על מגוון הסוגים של משטחי שיש קיסר שניתן לבחור למטבח, בסופו של דבר דיירי הבית מעוניינים במשטחי עבודה בחלל שיהיו חזקים ופרקטיים ללא חשש מבלאי. כיוון שמשטחי שיש אלו מבטיחים עמידות לאורך זמן, צרכנים רבים מעוניינים להוסיף אותם לעיצוב המטבח הפרטי שלהם בבית. 

כדאי לדעת כי משטחי שיש קיסר אינם מיועדים רק למטבחים, אלא גם לחדרים רטובים אחרים בבית כמו חדרי אמבטיה ושירותים. אינספור אפשרויות העיצוב ואיכות לאורך זמן הם אלו המציבים את שיש אבן קיסר בסדר עדיפויות הבחירה.