עורך דין מקרקעין – דגשים חשובים

תביעות ליקויי בנייה

המאמר באדיבות עורך דין נועם קולודני

רכישת מקרקעין נחשבת מהעסקאות הגדולות ביותר עבור רבים מהאנשים, בעוד שקניית קרקע למגורים, חקלאות עסקים כמו גם עבור שאר מטרות – נחשבת השקעה נבונה. עם זאת בשל גודל ההשקעה וסכומי הכסף הגבוהים שנדרשים בעסקת שכזאת, רבים מחפשים עורך דין מקרקעין שילווה אתם בדרך אל הרכישה.

ואכן כיום, בשל הביקוש לאנשי מקצוע העוסקים בתחום הנדל"ן והמקרקעין, ישנם לא מעט עורכי דין המעניקים שירות בתחום.

אבל כיצד בין מאות אנשי מקצוע בוחרים את הטוב ביותר? הנה כמה דגשים שיש לשים אליהם לב בבחירה:

מקצועיות – בחרו עורכי דין שנחשבים חוד החנית בתחומם. שימו לב כי אתם בוחרים משרד שיאפשר לכם מקצועיות כמו גם הכרה של תחום המקרקעין על כל היקפיו.

קשת שירותים רחבה – שימו לב כי אתם בוחרים משרד עורכי דין המתמצא בתחום הנדל"ן והמקרקעין וכזה שמתמחה בהענקת מגוון שירותים כמו: ליווי בעסקאות נדל”ן ומקרקעין, תביעות ליקויי בנייה ,ליווי לקוחות פרטיים ועסקיים בעסקאות מכר, כמו גם סיוע בעסקאות מכירת דירות יד שנייה ורכישת דירות מקבלן.

ייצוג וסיוע מול הרשויות – עסקת רכישת מקרקעין אינה מתחילה ונגמרת ברכישת השטח, אלא שנלוות אליה מגוון פרוצדורות שיש לקיים. בשל כך חשוב לבחור עורך דין מקרקעין מקצוע שיוכל לסייע לכם בליווי ושירותים משלימים מול רשויות המסים, לשכת רישום מקרקעין, רשות מקרקעי ישראל ואחרות, תוך מתן ייעוץ מלא בסוגיות מיסוי מקרקעין.

הצלחות – שימו לב כי אתם בוחרים עורכי דין שיש להצלחות בתחום גם בעת ביצוע עסקאות נדל"ן וגם בייצוג לקוחות בבית המשפט.

המלצות – בחרו עורך דין מומלץ שקיבלתם אודותיו המלצות מחברים עמיתים לעבודה או מבני משפחה. עוד תוכלו לקבל המלצות טובות על עורן דין נדל"ן, בפורומים, ברשתות החברתיות ובפורטלים העוסקים בתחום.

מחיר – בצעו השוואת מחירים בין כמה וכמה משרדים ובחרו את זה שמאפשר לכם הצעת מחיר לשירות אך זאת ללא פשרה על איכות ומקצועיות. שימו לב כי ישנם עורכי דין שיעבדו על פי שכר טרחה, ישנם כאלה שיגבו מחיר שעתי וישנם אנשי מקצוע שיגבו את התשלום לפי שעות ייצוג ומתן שירותים.

לסיכום, עורך דין מקרקעין טוב ומנוסה ילווה אתכם ויקנה לכם שירות בכלל התחומים הרלוונטיים החל מפרויקטים מסחריים וייזום, עד לסיוע בעסקאות מכירת דירה יד שנייה ורכישת דירה מקבלן.