פינוי דייר – אפשר לפתור בקלות

פינוי דייר

האם יש בבעלותכם דירה והשוכרים הגרים בה לא משלמים את המיסים או את דמי השכירות, או הגרוע מכל, לא מוכנים לפנות את הדירה בסיום החוזה? יש פתרונות לנושא הרגיש הזה.

לפני הכל חשוב לציין שזה תהליך שכדאי לבצע רק באמצעות עורכי דין שעיקר ההתמחות שלהם זה הליך של פינוי דייר כאשר ידוע שמדובר בהליך רגיש ומורכב כבר מגביית החובות ועד למועד פינוי המושכר.

הרבה בעלי נכסים מוצאים את עצמם בסיטואציה הזאת בה הדיירים לא מפנים את המושכר בתום החוזה וגם גורמים לכך שיהיו נזקים בעייתיים העלולים לעלות כספים רבים, שלא לדבר על הנזק לרכוש שיש לו לעיתים גם ערך סנטימנטלי.

עיכוב תשלומי המיסים והשכירות הם נזק בפני עצמו שאינו קשור לנזקים ונדליסטיים שעלולים להיווצר כתוצאה מערעור מערכת היחסים בין המשכירים לשוכרים. חשוב לזכור, שישנם גם בעלי דירות מבוגרים שאין להם תמיכה או סיוע ועלולים להרגיש איום על ידי הדיירים העוברים על החוק.

יש שיטה הרבה יותר קלה ואף נוחה למימוש תהליך של פינוי דייר ובטח לבטח אחרי שהפכה להיות דרך נגישה וזריזה יותר מבעבר, לפני תיקון תקנות סדר הדין האזרחי שהופך את כל התהליך לקל יותר. במקום לקבל פסק דין לפינוי בתוך כשנה לערך, מקבלים את פסק הדין לפינוי בתוך שישים ואף שלושים יום.

כשאתם מגישים תביעה לצורך פינוי דייר ישנה דרישה לבצע פירוט של טענות והתובע צריך לדאוג לצרף את התצהירים והמסמכים המתאימים כדי שאפשר יהיה לקיים מימוש פעולה מתאימה לביסוס התביעה. כך למעשה נוצר תהליך מאד יעיל ומהיר לצורך פינוי דייר וכדאי ומומלץ לבצע את התהליך הזה עם עורך דין שיש לו התמחות בנושא.

קיבלתם החלטה לשכור משרד עורכי דין למטרת הפינוי? נפלא! אל תשכחו לוודא שאכן מדובר בעורך דין שהומלץ לכם עליו על ידי חברים, משפחה, אנשים הקרובים אליכם ואמינים כדי שתוכלו לצאת מהתהליך הזה עם התוצאות הכי טובות שיש ובלי עגמת נפש ונזקים מיותרים.