קבליר קינג צ'ארלס כלב בית מושלם

בשלב כזה או אחר של החיים, כמעט כולם תוהים האם להכניס אל הבית שבו הם גרים גם חיית מחמד שתגדל יחד עמם בסביבה הביתית. יש כאלה שיחפשו אחר חתול, כאלה שיבקשו להביא תוכי וכאלה שעדיין יעדיפו בצורה הכי בולטת לאמץ כלבים. בשלב הזה יש דיון שלם לגבי הגזעים הקיימים, הגדלים והאופי שיהיה הכי מתאים עבור גידול של כלב בית בצורה שבה כולם יוצאים נשכרים, הכלב והמאמצים. אחד מן הגזעים שיענו על כל הדרישות של כלב בית מושלם הוא קבליר קינג צ'ארלס שהוא מרשים כמו השם הארוך שלו וההסיטוריה השלמה של כלבים שגדלו באושר רב עם הבעלים.

מתאים לגידול גם עם ילדים

קבליר קינג צ'ארלס לא רק נראה בתור כלב חביב נורא, הוא אכן כלב כזה. זה מסוג הגזעים שמסתדר בצורה נהדרת עם ילדים, כולל ילדים קטנים, ולכן הורים לכאלה ילדים בגילאים צעירים אינם צריכים לחשוש מהבאה של כלב, אלא לשמוח על כל מה שהוא מביא אל הבית ואל החיים של הילדים. ההסתגלות אל חיי המשפחה נעשית בצורה מהירה וקלה ביחס לגזעים אחרים של כלבים, ואם יש כלבים נוספים בבית אז אין כל בעיה כי הכלב הזה גם מסתדר עם כלבים אחרים ועם ילדים אחרים המגיעים אל הבית בתור אורחים.

רלוונטי גם לדירה קטנה

מכיוון שהכלב הזה מגיע במידות קטנות של עד שמונה קילו לכל היותר, אין כל בעיה למצוא עבורו מקום של לינה ורביצה. זה סוג של כלב שבו בוחרים הרבה מאוד אנשים שלהם יש דירה קטנת מימדים אל לב גדול ורחב שרוצה להיות בסביבה של בעלי חיים נעימים ושמחים. 

מה שכן, זה חשוב להבין כי הכלב הזה לא מצטיין באספקט של השמירה מכיוון שהוא אינו מסוג הכלבים שנעשים חשדניים בסביבה של זרים והוא אינו כלב טריטוריאלי. מכאן גם אופיו המאוד חביב כלפי כולם מסביב. אנשים שלהם יש בעיות של אלרגיה צריכים לחפש אחר כלבים היפואלרגניים כי לזן הזה של הכלב יש נשירה שתעיר את האלרגיה לכל האנשים האלרגיים.
היום קיימים הרבה בתי גידול לכלבים וביניהם בתי גידול לכלבי קינג 'צארלס,
הקליקו כאן על מנת לקרוא על אחת מהם!