רהיטים לבית – כך תוודאו שהריהוט שלכם מעוצב בקו אחיד

מערכות ישיבה לבית

רהיטים לבית הם אולי הגורמים הכי דומיננטיים בעיצוב של הבית. מעבר לקירות, לצורת החלל ולתכנון של הבית עצמו, הרהיטים מוסיפים את הצבע והסגנון. לכן, חשוב שהרהיטים יתאימו אחד לשני.

ישנם בתים שהעיצוב בהם הוא ערך נעלה, אבל מרוב ההשקעה בעיצוב, כל חדר נראה אחרת ומשדר סגנון אחר. זה די מבלבל למי שמתארח בבית. הוא יכול להיות בחדר אחד שמעוצב בסגנון מודרני ובחדר השני שולטים צבעים עזים של סגנון עיצוב אחר.

כדי שזה לא יקרה אצלכם אתם צריכים ליצור אחידות. אחידות בעיצוב הכללי ובבחירת הרהיטים של הבית.

אז איך עושים את זה נכון? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

איך לבחור רהיטים תואמים?

רהיטים תואמים, זו מילת המפתח. יש אנשים שבשביל לקבל את כל הבית ברהיטים תואמים ילכו לנגר אמן שמבצע עבודות עץ ברמה גבוהה והוא יסייר בבית, יראה את החללים, היכן אמור להיות כל דבר, איך אפשר לנצל את המקום בצורה מרבית ועל פי זה יתכנן את כל הרהיטים וכמובן, עם העיצוב המתאים. 

אם אתם הולכים בצורה הזו, תקבלו בית לא פחות ממושלם. נגרים אמנים יודעים ליצור רהיטים כגון: מערכות ישיבה לבית, ארונות הזזה, שנראים ומרגישים כמו עבודת יד עדינה, כאילו הם נולדו ביחד עם הבית. 

אבל גם המחיר לפינוק הזה הוא לא קטן ולרהט בית בגודל סביר יכול לעלות כמה מאות אלפי שקלים. כן, כן, זו לא הגזמה. תלוי כמובן מי האמן ועד כמה הוא נחשב למותג בתחומו. 

הדרך הפשוטה יותר היא לבדוק מה הצבעים ששולטים ברהיטים הנוכחיים שיש לכם, רשמו אותם, כך תקבלו רשימה של הצבעים שאתם רוצים לרהיטים שלכם. עם זה אתם הולכים לחנות ובודקים את הרהיטים לפי הצבעים הללו. 


>>בדקו באתר של רהיטי אלי לוי