שיפוץ מטבחים – כי לא חייב לקנות חדש

חידוש מטבח

המטבח הנוכחי שלכם ישן, צפוף ולא מעודכן. במשך זמן מה רציתם לעדכן את הארונות, החלפתם את משטחי השיש ואולי הוספתם אי. אתם יודעים שהגיע הזמן לרענן את חלל המטבח, אבל איך מתחילים בפרויקט שיפוץ מטבח?

שיפוץ מטבחים – כי לא חייב לקנות חדש |

בעלי בתים מסוימים מתחילים את שיפוץ המטבח על ידי קנייה של מכשירים. אחרים מתחילים לאסוף תמונות מעוררות השראה ודוגמיות צבע ואחרים, מתחילים לחזות בתוכניות רצפות חלופיות.

"בעלי בתים עשויים למצוא את עצמם בשלב חיפוש אחר מטבח מתאים במשך שנה או יותר לפני שהם יתחילו להתייעץ עם מעצבי מטבח יוקרתי או קבלנים כלליים", כותבת משתתפת רבקה זבלוף, מעצבת מטבחים ידועה.

מדוע פרויקטים של מטבחים מתעכבים ונדחים כל כך הרבה זמן? |

שיפוץ הוא תמיד דבר שמרגיש מדהים. ניהול כל הבחירות, הפרטים והתלות בפרויקט שיפוץ וחידוש מטבח, יכול לגרום לעייפות נפשית. עייפות בהחלטה, יכולה להיכנס, ולגרום לעיכובים או אפילו הימנעות מהשיפוץ שתוכנן.

בעלי בתים לא יכולים לתאר את התוצאה הסופית. "איך הכול יתאחד? האם המטבח המוגמר ייראה טוב?". 

ברכישות גדולות אחרות, כמו מכונית או בית, מה שאתם רואים זה מה שאתם מקבלים. אבל בפרויקט שיפוץ המטבח, תראו את התוצאה רק בסיום הפרויקט.

עיצוב מחדש |

בכל הקשור לעיצוב מחדש, הכול תלוי בגודל, בהיקף הפרטים של הפרויקט הספציפי שלכם. זה כולל את מסגרת הזמן שלכם כמובן.

אבל מה אם אין לכם ניסיון רב בשיפוץ ואינכם מבינים באמת כמה זמן נדרשות לעבודות בנייה? מהו אמת מידה טובה לקביעת מסגרת זמן של שיפוץ מחדש? תשעה חודשים הם בדרך כלל זמן מספיק כדי להשיג את מבוקשכם.