תיקון משאבות ביוב

תיקון משאבות ביוב

משאבות ביוב מיועדות להביא את המים למקום גבוה, לפני הקרקע, במקרה שהצנרת נמוכה יותר. משאבות כאלה מותקנות לרוב במרתפים, בחניונים, בקומות נמוכות של בניינים ומוסדות ובתשתית ציבורית. משאבות ביוב פועלות כדי להזרים את השפכים בצנרת באופן בטוח, ללא סתימות וללא הצפות. לעיתים קורות תקלות, כמו בכל מכשיר, ואז נדרש תיקון משאבות ביוב באופן מקצועי.

טיפול מקצועי למערכת שאיבה

משאבות ביוב מזרימות שפכים, ולפעמים חומרים אלה יכולים לגרום לסתימה או להצפה שיפסיקו את פעולת המשאבות ומכאן הדרך קצרה לריחות לא נעימים ולהצפת ביוב. הדרך הטובה ביותר לטפל במשאבות ביוב היא לבדוק אותן באופן תקופתי ולא לחכות לתקלה. אבל אם קיימת בעיה, יש צורך לפנות לאנשי מקצוע שיודעים לטפל במערכות אלה. חברת דודי מערכות ומשאבות מים היא הדרך המקצועית לדאוג שתקלות כאלה יטופלו על הצד הטוב ביותר.

שלב ראשון – איתור התקלה

כשמדובר במשאבות ביוב, ישנן תקלות שניתן לטפל בהן ולא תמיד יש צורך להחליפן. תיקון משאבות ביוב מצריך החלפת רכיבים תקולים כך שהמשאבות יחזרו לעבוד כסדרן.

שלב שני – מציאת הרכיבים הסתומים ופירוקם

כדי לתקן משאבות יש להכיר את פעולת המערכת, את סוגי המשאבות ולהביא חלקי חילוף לצורך תיקון. יש לבדוק אם מדובר במשאבה טבולה או משאבת ניקוז אחרת. אף על פי שמשאבות ביוב יכולות להחזיק מעמד היטב שנים רבות, יש תקלות וסתימות שקורות מדי פעם.

שלב שלישי – החלפת חלקים תקולים

תיקון משאבות ביוב יתבצע אם אין צורך בהחלפת המשאבה והיא יכולה להמשיך לעבוד לאחר תיקון הבעיה. לא מומלץ לנסות לעשות זאת בעצמכם וכדאי לפנות לדודי מערכות ומשאבות מים כדי שהחלקים יורכבו היטב ולא תתגלה בעיה בחיבורים.

שלב רביעי – בדיקת מערכות

לאחר תיקון המשאבה וחיבורה למערכת הביוב, המשאבה מופעלת ונבדק האם יש נזילות ואם המים זורמים היטב.

הדרך הטובה ביותר לטפל במשאבות

לכל אחד המומחיות שלו. חברת דודי מערכות ומשאבות מים מתמחה בטיפול בצנרת, מים וביוב ויש לה את הציוד המתאים, המתקדם והמקצועי ביותר כדי לטפל בכל בעיה. אם נתקלתם בבעיות בצנרת הביוב, פנו אלינו ונשמח לתת שירות: 073-7826176