תמי 4 – מה ההבדל בינם לבין שאר ברי המים?

אם גם אתם מחפשים בר מים איכותי למטבח שלכם, שנותן מים קרים או חמים לבחירה בלחיצת כפתור, בוודאי שמעתם רבות אודות בר המים של תמי 4.

לפני שאתם מחפשים כמה עולים ברי מים, כדאי לכם לקרוא קצת על תמי 4!
אז למה הפך בר המים של תמי 4 לכל-כך פופולרי ומה ההבדל בינו לבין שאר ברי המים?

הכל עניין של טעם 

המים של ברי המים תמי 4 ידועים בטעמים הטוב. בברי מים שונים קורה לא פעם שהמים מקבלים טעם שאינו לטעמם של אנשים רבים, בעקבות מערכת הסינון שבתוכה הם עוברים עד למזיגתם לכוס. מסנן המים של תמי 4 אינו מותיר טעם לוואי במים והמים שבו נחשבים לטעימים במיוחד. 

משהו קטן וטוב 

יחסית לברי מים אחרים, בר המים של תמי 4 קומפקטי וניתן לשילוב גם במטבחים מורכבים. בנוסף, תפעול המכשיר מתבצע באופן פשוט ובלי "בלאגן בעיניים" ויחד עם זאת מאפשר את כל הפונקציות שניתן לקבל מבר מים.

העיצוב מדבר 

בין ברי המים הקיימים בשוק זה,  ניתן לראות ברי מים מעוצבים בצורות שונות ומעניינות, אך בר המים של תמי 4 נחשב למנצח מבחינת העיצוב: המראה הנוכחי של הבר מעוצב במראה נקי, בקווים עגולים ונעימים לעין, והמוצר נחשב לפריט עיצובי שמוסיף חן במטבח. הצג נראה באופן ברור וקריא ולחצנים נוספים שהשימוש בהם פחות תדיר מוסתרים בתחתית המכסה העליון. מגש הכוסות ניתן לקיפול ומהווה פתרון נוח כשיש צורך למלא בקבוקים או סירים באופן קל ופשוט. 

ברי המים של תמי 4 מגיעים במגוון צבעים שיכולים להתאים למטבח בכל גוון ועיצוב: לבן, שמנת,  ירוק, אפור מטאלי, אדום, שלג, "שמפניה" ושחור כהה.

פונקציות נוספות 

בר המים של תמי 4 נבדל גם ביתרונות קטנים אבל מאוד מועילים: בבר המים ניתן למזוג את המים בכמות מדודה באופן חופשי. בנוסף, מצויד הבר גם בטיימר שמאפשר חיסכון באנרגיה וכן במערכת להגנת ילדים מפני מים רותחים.

אז אם גם אתם מחפשים בר מים איכותי למטבח, מומלץ לשקול את בר המים של תמי 4 – וליהנות ממוצר משתלם. תתחדשו!