סוגים של מגשי אירוח חלביים

מגשי אירוח חלביים

כאשר מתכוננים לאירוע ולאחר הבחירה שהאירוע יהיה חלבי עולה השאלה אילו מאכלים ניתן להגיש. הקייטרינג החלבי הינו מגוון מאוד במגוון המאכלים אותם הוא מציע להגיש באירועים החל ממאכלים מתוקים, מלוחים, מנות ראשונות, עיקריות ועד לקינוחים חלביים או טבעוניים. אם אתם מתבלטים אילו מגשים קיימים לצורך הגשה של קייטרינג חלבי כשר באירוע חלבי, המאמר הבא נכתב במיוחד בשבילכם.


מיני מוזלי

מוזלי הינו תערובת של יוגרוט עם פירות ואגוזים, על המוזלי נהוג להוסיף גם דבש, סילאן או סירופ מייפל על מנת להמתיקו אפילו יותר. המוזלי מתאים במיוחד לאירועי בוקר על מנת לרענן את האורחים אך הינו מתאים גם לאירועים בכל שעות היום ובמיוחד בתור קינוח כשמזמינים קייטרינג חלבי עשיר.


פוקאצ'ה

פוקאצ'ה הינה מאפה עם תוספות ירקות, גבינות וממרחים שונים לאחר אפיה בתנור. הפוקאצ'ה מתאימה לאירועים בכל שעות היום ומתאימה כמנת פתיחה כאשר בוחרים במיני פוקאצ'ה ומתאימה גם כמנה עיקרית. אחד מהיתרונות של הבחירה במגשי אירוח פוקאצ'ה הינה שניתן לשלב בין פוקאצ'ות חלביות לטבעוניות ולהתחשב בכלל האורחים.


קרואסונים ממולאים

קרואסונים ממולאים הינם טוויסט לקרואסון המוכר שממולא לרוב בשוקולד או גבינות. הקרואסונים הממולאים הינם בעצם קרואסונים שנחתכו ומוגשים כסנדוויצ'ים. את הקרואסונים הריקים ניתן למלא בגבינות וירקות וכך להגיש את המאפים האהובים בצורה מרעננת המתאימה במיוחד לשעות הבוקר.


מיני טורטיות

את הטורטיות כולנו מכירים. את המיני טורטיות ניתן להרכיב מדגים, גבינות, ירקות וממרחים ולאפשר לאורחים ליהנות ממנות ביס ייחודיות מבלי להתיישב לצורך האכילה ומאפשרות לאורחי האירוע ליהנות מאווירה קלילה.


מיני לזניות

מגשי אירוח חלביים של לזניות מתאימים בייחוד לאירועי צהריים וערב בהם האורחים רוצים לשבוע. הלזניות יכולות להיות מורכבות ממגוון של חומרי גלם כאשר הפופולאריים שביניהם הינם סוגי גבינות שונים.


קינוחים אישיים בכוסות

בדומה למוזלי, קינוחים אישיים בכוסות הינם כוסות הממולאות בקרמים או מוס שונים אשר עליהם ניתן להוסיף שברי עוגיות או אגוזים. מכיוון שמדובר בשיטת הגשה כמו פינגר פוד שאיננה מצריכה פעולה מצד האורח שמעוניין במנה, קינוחים אישיים בכוסות מתאימים בייחוד לאירועים גדולים בהם ישנו צורך לעמוד בלוח זמנים צפוף.